نوشته شده توسط : hosen

عزیزان من! فرهنگ از اقتصاد هم مهم‌تر است.
حرف من، درباره‌ی فرهنگ است. من در یک جمله عرض بکنم: عزیزان من! فرهنگ از اقتصاد هم مهم‌تر است. چرا؟ چون فرهنگ، به معنای هوایی است که ما تنفّس میکنیم؛ شما ناچار هوا را تنفّس میکنید، چه بخواهید، چه نخواهید؛ اگر این هوا تمیز باشد، آثاری دارد در بدن شما؛ اگر این هوا کثیف باشد، آثار دیگری دارد. فرهنگ یک کشور مثل هوا است؛ اگر درست باشد، آثاری دارد. عزیزان من! فرهنگ از اقتصاد هم مهم‌تر است.
حرف من، درباره‌ی فرهنگ است. من در یک جمله عرض بکنم: عزیزان من! فرهنگ از اقتصاد هم مهم‌تر است. چرا؟ چون فرهنگ، به معنای هوایی است که ما تنفّس میکنیم؛ شما ناچار هوا را تنفّس میکنید، چه بخواهید، چه نخواهید؛ اگر این هوا تمیز باشد، آثاری دارد در بدن شما؛ اگر این هوا کثیف باشد، آثار دیگری دارد. فرهنگ یک کشور مثل هوا است؛ اگر درست باشد، آثاری دارد. عزیزان من! فرهنگ از اقتصاد هم مهم‌تر است.حرف من، درباره‌ی فرهنگ است. من در یک جمله عرض بکنم: عزیزان من! فرهنگ از اقتصاد هم مهم‌تر است. چرا؟ چون فرهنگ، به معنای هوایی است که ما تنفّس میکنیم؛ شما ناچار هوا را تنفّس میکنید،رهبر انقلاب اسلامی



:: برچسب‌ها: عزیزان من! فرهنگ از اقتصاد هم مهم‌تر است , حرف من , درباره‌ی فرهنگ است , من در یک جمله عرض بکنم: عزیزان من! فرهنگ از اقتصاد هم مهم‌تر است , چرا؟ چون فرهنگ , به معنای هوایی است که ما تنفّس میکنیم؛ شما ناچار هوا را تنفّس میکنید , چه بخواهید , چه نخواهید؛ اگر این هوا تمیز باشد , آثاری دارد در بدن شما؛ اگر این هوا کثیف باشد , آثار دیگری دارد , فرهنگ یک کشور مثل هوا است؛ اگر درست باشد , آثاری دارد , عزیزان من! فرهنگ از اقتصاد هم مهم‌تر است , حرف من , درباره‌ی فرهنگ است , من در یک جمله عرض بکنم: عزیزان من! فرهنگ از اقتصاد هم مهم‌تر است , چرا؟ چون فرهنگ , به معنای هوایی است که ما تنفّس میکنیم؛ شما ناچار هوا را تنفّس میکنید , چه بخواهید , چه نخواهید؛ اگر این هوا تمیز باشد , آثاری دارد در بدن شما؛ اگر این هوا کثیف باشد , آثار دیگری دارد , فرهنگ یک کشور مثل هوا است؛ اگر درست باشد , آثاری دارد , عزیزان من! فرهنگ از اقتصاد هم مهم‌تر است , حرف من , درباره‌ی فرهنگ است , من در یک جمله عرض بکنم: عزیزان من! فرهنگ از اقتصاد هم مهم‌تر است , چرا؟ چون فرهنگ , به معنای هوایی است که ما تنفّس میکنیم؛ شما ناچار هوا را تنفّس میکنید , رهبر انقلاب اسلامی ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 فروردين 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosen
امسال را سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری می کنیم/ تلاش مشترک و مجاهدانه مردم و مسئولان لازمه تحقق شعار سال (۱۳۹۲/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۷) حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی بمناسبت آغاز سال ۱۳۹۳ هجری شمسی، با تبریک سال نو و نوروز به همه ی هم میهنان و ایرانیان عزیز در سراسر جهان بخصوص خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مجاهدان راه اسلام و ایران، سال جدید را سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری کردند. حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به تقارن سال جدید با ایام شهادت بانوی بزرگ جهان اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از خداوند متعال مسالت کردند: این تقارن، امکان بهره گیری مضاعف از انوار هدایت الهی و برکات فاطمی را برای ملت ایران فراهم سازد. ایشان در ترسیم افق سال نو، دو مسئله ی اقتصاد و فرهنگ را مهم تر از مسائل دیگر بر شمردند و تاکید کردند: برای تحقق شعار سال ۹۳ یعنی «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» تلاش مشترک مسئولان و آحاد مردم ضروری است. حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به نقش اساسی و برجسته ی مشارکت و حضور مردم در «زندگی و سازندگی کشور» خاطرنشان کردند: هم در اقتصاد و هم در فرهنگ، کار بدون حضور مردم پیش نخواهد رفت و گروههای گوناگون مردمی باید با اراده و عزم راسخ ملّی در این عرصه ها نقش آفرینی کنند.

:: برچسب‌ها: اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 2 فروردين 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosen

CAF672Z9.jpg

 ماجرای سختی های شیعه شدن

مولوی وهابی سلمان حدادی را در اینترنت بخوانید
فیلم مصاحبه او به برکت شرکت در عزای امام حسین

در شب عاشورا منقلب وبا تحقیقات شیعه می شود.
قدر شیعه بودن خود رابدان که در آسایش هستید.



:: برچسب‌ها: شیعه شدن مولوی وهابی سلمان حدادی ,
:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 19 بهمن 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosen

images[29].jpg

 

هدایت شدن عالم اهل تسنن با روضه امام حسین علیه السّلام ماجرای شیعه شده مولوی اهل تسنن [ لينک ضميمه ]omar-sonnat.blogfa.com مولوی ملا محمد شریف زاهدی از علمای اهل تسنن بعد از یازده سال تحصیل

در حوزه ها و مدارس علمیه اهل سنت باشنیدن روضه امام حسین علیه السلام جرقه هدایتی زده شد و بعد ازتحقیقات مفصل سال 82 به مکتب نورانی اهل بیت علیهم السلام مشرف شد. آدرس وب سایت ایشان/omar-sonnat.blogfa.com



:: برچسب‌ها: هدایت شدن عالم اهل تسنن با روضه امام حسین علیه السّلام مولوی ملا محمد شریف زاهدی ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 بهمن 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosen

چرا کتابهای هانری کربن فیلسوف فرانسوی

       در عربستان ممنوع وقدغن است؟ هانری کربن  فرانسوی در کتابهایش شیعه را

به حقیقت معرفی کرده است. ایشان حقیقت را درمذهب تشیع یافته وکتابهایش

 در معرفی تشیع به زبانهای مختلف ترجمه شده است.

 حقیقت در مذهب تشیع است. زبان بوسنی و ...  ایشان در ایران بامرحوم علامه طباطبایی

نویسنده تفسیر المیزان جلساتی داشت        وبه ایشان علاقمند شده بود.



:: برچسب‌ها: چرا کتابهای هانری کربن فیلسوف فرانسوی در عربستان ممنوع وقدغن است؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 413
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 بهمن 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosen
...وخدا به قتل حجربن عدی غضب می کند و تمام اهل آسمان.

به نقل ابن اثیر درکتاب اسدالغابه عایشه به معاویه گفت:

...وخدا به قتل حجربن عدی غضب می کند و تمام اهل آسمان.

این مطالب از کتب اهل سنت است

این چه مردی است از شیعه هیچ نقل نمی کنم همه از عامه ومحکمترین سند. آیا وهابیت سعودی قدرت دارد جواب این عمل رابدهد با این مطالب؟ وتی خبر قتل حجر به عبدالله بن عمر رسید در بازار صیحه زد.حجربن عدی این است قبر چه کسی ویران شد؟ برخلاف فتوای ابوحنیفه، مالک، شافعی، ابن حنبل برخلاف اجماع 4مذهب چرا این قبر به هم خورد؟ عامل معاویه درخراسان خبر قتل حجر به او رسید همان جا دست بلندکرد به آسمان گفت: پروردگارا بعد از قتل حجر اگر خیر من دراین است که مرا ببری الان جان مرا بگیر ، از مجلس بر نخواست تا جانش بیرون آمد.کسی قبرش دردمشق مورد تعرض قرار گرفت نص کلام ابن اثیر این است و کان مجاب الدعوه دعای او در درگاه خدا رد نمی شد.

حجربن عدی دست پرورده کیست شاگرد مکتب کیست؟ او همان کسی است که روز بیستم ماه رمضان وقتی آمد کنار بسترامیرالمومنین علیه السلام بعد دید آن شمشیر چه کرده شمشیر بر فرق کسی وارد شد که جبرئیل گفت: تهدمت والله ارکان الهدی وقتی چشمش افتاد این کلام خیلی مهم است کنار بستر افضل صدیقین حجربن عدی این شعر را خواند: یا اسفا علی المولی التقی ابوالاصحاب حیدره الزکی امام چشم باز کرد یک نگاهی به حجرکرد فرمود: کیف لی بک اذا دعیت الی البرائه منی چه خواهی کرد آن روزی که تورا رابخوانند بگویند از علی بیزار باش قال : والله یا امیرالمومنین لوقطعت بالسیف اربا اربا و اُضرِمت بی النار اگر باشمشیر قطعه قطعه شوم و اگر آتش روشن کنند مرا درآن بسوزانند دست از تو برنمی دارم ازتو تبری نمی کنم.حضرت یک دعا برایش کرد: وُفِّقتَ لکلِ خیر یاحُجر هیچ خیری نماند مگراینکه تو به آن موفق شوی. جزاک الله خیرا عن اهل بیت نبیک. شبانه روز هزار رکعت نماز می خواند، دست او به دعا رد نمی شد.

                            چنین قبری خراب شد.

سخنان آیت الله وحید خراسانی

سه نفر اصلا آلوده به کفر نشدند1 مومن آل یس،آسیه همسر فرعون و علی ابن ابی طالب نص صحیح بخاری از ابن عباس نقل می کند که: الصدیقون ثلاثه این سه صدیقی که درقله مقام صدیقین اند، حزقیل مومن آل فرعون وحبیب نجار صاحب آل یس و علی ابن ابی طالب اینها در اوج ایمانند وهرگز به خدا کفر نورزیدند. لم یکفرو بالله قطّ. از بین این سه نفر که افضل است؟ اخرج ابی داود و ابونعیم و ابن عساکر والدیلمی عن ابی لیلا قال : رسول الله صلی الله علیه وآله : الصدیقون ثلاثه حبیب نجار مومن آل یس الذی قال یا قوم اتبعوا المرسلین و حزقیل مومن آل فرعون الذی قال  اتقتلون رجلا ان یقول ربی الله و علی ابن ابی طالب وهو افضلهم.

همین روایات سنت کافی است برای جمیع امت اسلام رسول خدا اهل ایمان را به آخر درج ودر آن درجه به آخر مرتبه صدیقین رساند ودر آخر کلی رامنحصر کرد در یک نفر وآن فرد علی ابن ابیطالب است وهو افضلهم او ازهمه برتر است.

معاویه مخفی کننده فضایل امیرالمومنین علی علیه السلام است.

آن کس که پنهان کرد و منشأ ضلالت وگمراهی شد معاویه بود.

همه خزاین وسرمایه امت اسلامی صرف شد که این فضایل مکتوم وپنهان شد. ریشه احادیث اهل سنت از اینجا معلوم می شود. معاویه علیه ماعلیه از بیت المال مسلمین به محدثین داد این حدیث را جعل کردند که من الناس من یشری نفسه ابتغاء مرضات الله  درشأن ابن ملجم قاتل امیرالمومنین است. در حالیکه این آیه درشان حضرت علی علیه السلام است که دربستر پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله خوابید. معاویه بود کسی که کشت حجربن عدی را که کفر و الحاد دست به دست هم دادندو قبر او را در دمشق ویران کردند اینها حقایقی است که باید به عالم برسد. وهابیت کفری است در لباس اسلام والحادی درصورت ایمان. ابن اثیراز علمای اهل سنت این مطالب را می گوید: وقتی معویه وارد شد بر عایشه سلام کرد عایشه براو پرخاش کرد گفت ای معاویه چرا حجربن عدی راکشتی؟ معاویه گفت: یا ام المومنین اورا برای مصلحت اسلام کشتم. به نقل ابن اثیر درکتاب اسدالغابه عایشه به معاویه گفت: کشتی کسی را که پیغمبر فرمود: کشته می شود حجربن عدی و اصحابش آن کسانی که مصلین (نمازگزارانند) وعابدین لله (عبادت کنندگان خدا هستند) وخدا به قتل حجربن عدی غضب می کند و تمام اهل آسمان. سخنان آیت الله وحید خراسانی

 



:: برچسب‌ها: تخریب قبرحجربن عدی برگ سیاهی دیگر در پرونده وهابیت ,
:: بازدید از این مطلب : 454
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 بهمن 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosen
بِسم اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ 

وهابیت یک فرقه انحرافی وساخته دست یهود است که(تقریبا دویست سال قبل)  درقرن دوازدهم یعنی حدود 1200سال بعد از آمدن اسلام و برای تفرقه بین مسلمین تأسیس شده است.

 افکار آن بر اساس افکار ابن تیمیه متوفی728هجری قمری است. احمدبن تیمیه در روز دهم ربیع الاول سال 661هجری قمری در شهرحران از توابع شام به دنیا آمد پدراو یک روحانی حنبلی مذهب بود از این جهت او را به مدرسه حنابله فرستاد، تا فقه حنبلی را فراگیرد. این کودک همان احمدبن تیمیه حرانی است که آیین وهابیت در قرن 12 هجری قمری بر اساس افکار وآرای او پی ریزی شد.(جعفر سبحانی، فرهنگ عقاید ومذاهب اسلامی ج3 ص20)

ابن تیمیه تا سال 698 ه ق به عنوان یک روحانی حنبلی در شام زندگی می کرد و تا آن سال لغزشی از او مشاهده نشد؛ ولی با آغاز سال 698 ه ق به تدریج آثار انحراف در او آشکار شد وقتی ساکنین شهر حماه از وی خواستند آیه ی ( الرحمن علی العرش استوی را تفسیر کند درتفسیر دچار لغزش شد وبرای خداوند مکانی در فراز آسمان ها که بر عرش متکی است ، تعیین کرد وی با این تفسیر نادرست آشکارا برای خداوند جهت وسمت جسمانی قایل شد.

انتشار پاسخ ابن تیمیه در دمشق و اطراف آن غوغایی به راه افکند.

درسال 698گروهی از فقها محاکمه او را از قاضی وقت خواستار شدند ولی وی  از حضور در محاکمه سرباز زد.(بدایه ونهایه ابن کثیر دمشقی ج14 ص4) در هشتم رجب سال 705 قضات شهر همراه با ابن تیمیه درقصر نایب السلطنه حاضر شدند ورساله الواسطیه ابن تیمیه دراین مجلس قرائت شد ودر دوازدهم رجب کمال الدین زملکانی با او به مناظره پرداخت ومردم از زملکانی ومناظره نیکوی اوتشکر کردند  درهفتم شعبان  درنشست سوم ، وی به تبعید به مصر محکومشد ودمشق را به قصد مصر ترک کردو چون آنجانیز از نشر عقاید خود دست برنداشت، شمس بن عدنان با او به مناظره پرداخت.سرانجام قاضی وقت اورابه زندان محکوم و رسما برضد او درمصر وشام اعلامیه منتشر کرد.

ابن تیمیه در23 ربیع الاول سال 707 از زندان آزاد شد واقامت درمصر رابر انتقال به دمشق ترجیح داد. وی پس از آزادی ، در نشر عقاید خود پافشاری می کرد عرفای مصر شکایت از وی کردند وقاضی احساس کرد که او در سخنان خود نسبت به پیامبر صلی الله علیه وآله ادب را رعایت نمی کند پس روانه زندان شد وعاقبت درآغاز سال 708 آزاد گشت. .(بدایه ونهایه ابن کثیر دمشقی ص47) به دلیل فعالیت مجدد ابن تیمیه در آخر ماه صفر 709 به اسکندریه مصر تبعید شد پس از هشت ماه به قاهره برگشت.

لجاجت وپافشاری ابن تیمیه بر عقاید باطل خود، سبب شد که قضات هرچهارمذهب ، حکم دستگیری و زندان علیه  او را صادرکنند. ابن تیمیه در22 رجب سال 720 ، به خاطر فتاوایش که دور از مذاهب اسلامی بود، احضار شد.  قضات هرچهارمذهب(شافعی، حنبلی، حنفی ومالکی)او را نکوهش ومحکوم به زندان کردند، تا دوم محرم 721 از زندان آزاد گردید. .(بدایه ونهایه ابن کثیر دمشقی ص100)

 ابن تیمیه درسال 728 هجری قمری در زندان درگذشت.

 شوکانی می گوید: پس از زندانی شدن ابن تیمیه، طبق فتوای قاضی مالکی دمشق که حکم  به کفر او داده بود، دردمشق ندا دردادند که هرکس دارای عقاید ابن تیمیه باشد، خون ومالش حلال است (بدرالطالع ج1ص67)

مبانی فکری ابن تیمیه:

1.اعتقاد به جسمانیت ورویت حسی خداوند

2.نفی هرگونه زیارت قبور پیامبران واولیای الهی وبزرگداشت وتکریم آنها

3. انکار فضایل اهل بیت علیهم السلام

آیین وهابیت وبنیان گذار آن

بنیان گذار مسلک وهابیت ، محمد بن عبدالوهاب از علمای حنبلی قرن 12هجری قمری بوده است. مهمترین کار محمد بن عبدالوهاب این بود که عقاید باطل وانحرافی(عالمان کج اندیش حنبلی مانند ابن تیمیه و شاگردان او را) به صورت یک مذهب درآورد و آل سعود را نیز باخود همراه کرد وبدین ترتیب فرقه جدیدی به وجود آمد که عقایدآن با مذهب شیعه ومذاهب چهارگانه ی اهل سنت متفاوت است و از مذهب شیعه فاصله بیشتری دارد.



:: برچسب‌ها: آشنایی بافرقه ضاله وهابیت ,
:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosen
اساس وهابیت 5محور است

1.       دعوت به تجسیم1.

2.       توسعه معنای کفر وشرک 2.

3.       کاستن از مقامات پیامبران و اولیای الهی 3.

4.       انکار فضایل اهل بیت علیهم السلام4

5.       تکفیر مسلمین

محمد بن عبدالوهاب در رساله کشف الشبهات ، بارها مسلمانان رامشرک ،کافر، بت پرست، منافق، مرتد، منکر توحید، دشمن توحید دشمنان خدا، اهل باطل،  نادان وشیاطین خوانده است)

هرگونه زیارت قبور، چه قبر پیامبر چه غیر آن را شرک وحرام و مسافرت برای زیارت قبورانبیا وصالحین را بدعت می داند

وهابی ها به تبعیت از ابن تیمیه با استدلال به ظاهر بعضی از آیات و روایات ، برای باری تعالی، اعضا وجوارح اثبات می کنند..

.کشتار ناجوانمردانه مسلمانان از کارهای این فرقه ضاله بوده  است.


:: برچسب‌ها: اساس وهابیت انکار فضایل اهل بیت علیهم السلام تکفیر مسلمین ,
:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosen

اگر شما یک اختراع زیبا و با ارزش بسازید و یکی این اختراع را خراب و نابود کند

 چه حالی خواهید داشت. خداوند تعالی با دست قدرت وحکمت و دانش خود انسان

را با پیچیدگی های خلقتش ساخت واز روح الهی در او دمید واو را به چهره زیبا آراست.

حال این افرادی که  کودکان و زنان و افراد بی گناه را که ساخته دست خدا هستند

 به راحتی به خاک وخون کشیده و به آنها ظلم وستم می کنند. 

 آیا از غضب وخشم الهی در امانند؟ 

 مکر الهی وخواری و عذاب دنیا و آخرت در کمین آنهاست.

چه افراد بی گناهی که در عراق و سوریه و لبنان و بحرین و... بدست تکفیری ها

 و مسلمانان بی گناهی که در فلسطین بدست رژیم صهیونیستی کشته شدند.

خدا از آنچه ظالمین انجام می دهند غافل نیست.

چنانکه سرانجام تکفیری های سنگدل در سوریه  به اینجا رسیده شکست خورده

و با لباس و آرایش زنانه از سوریه  فرار کنند.

فرمانده گروه النصره که با لباس زنانه قصد فرار از سوریه را داشت دستگیر شد.

 ان ربک لبا لمرصاد به یقین خدای تو در کمین ستمکاران است. 

                                                        (آیه 14 سوره مبارکه فجر)



:: برچسب‌ها: سرانجام تکفیری های سنگدل مکر الهی وخواری و عذاب دنیا و آخرت در کمین ستمگران ,
:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : hosen

طرز تفکر تکفیری ها خیلی خطرناک است.

بنا بر گفته سلمان حدادی مولوی وهابی که شیعه شده است.

وهابیت خون و ناموس شیعه را حلال می دانند .

این مولوی زمانی که وهابی بود هزار نفر را وهابی کرده است

ولی بعدا به برکت امام حسین علیه السلام شیعه شده است.



:: برچسب‌ها: طرز تفکر تکفیری ها خیلی خطرناک است , وهابیت خون و ناموس شیعه را حلال می دانند , ,
:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1392 | نظرات ()